Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Monety na grze.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Zajazd II - Potęga żywiołów
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Wto 21:38, 12 Wrz 2006    Temat postu:

Czy na Zajeździe pojawią się różne rodzaje monet czy poprostu wszystkie będą szylingami?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 16:03, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Właśnie. I czy będą jakieś zasady kto ile ma pieniędzy, czy wszyscy dostaną mniej wiecej po równo? Szczególnie mnie interesuje mój przypadek, bo moi towarzysze będą mieli ograniczoną mozliwość korzystania z pieniędzy(zapewne).
I czy jeśli to będzie tak skoplikowane, jest konieczne?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Śro 22:49, 13 Wrz 2006    Temat postu:

Podobnie jak na pierwszym Zajeździe będą odwzorowane, czasem symbolicznie, wszystkie trzy rodzaje monet.

Jeśli chodzi o ilość pieniędzy to będzie ściśle zależała od postaci. Nie mamy tutaj LARPa ekonomicznego i na pewno część graczy nie będzie specjalnie pieniędzy potrzebować. Opłacanie Zajazdu to inny temat, o którym wspomnieliśmy na stronie w dziale O Zajeździe i na pewno każdego będzie stać, żeby coś konkretnego zjeść.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 12:38, 14 Wrz 2006    Temat postu:

LARP w którym ekonomia istnieje, staje się po części ekonomiczny. Zapytajcie Banana. Mam nadzieję, że wymiana towarowa i stosunki ekonomiczne zagoszczą w tej odsłonie Zajazdu wyraźniej niż w poprzedniej. Bo to bardzo ciekawy wątek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Czw 21:28, 14 Wrz 2006    Temat postu:

Czy ja wiem czy taki ciekawy? Jeśli byłby z tym jakiś większy wątek wprowadzony to może i tak ale jeśli ma wystąpić jako dodatek to raczej nie byłbym za tym żeby go jakoś rozbudowywać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
Stajenny



Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrówik (pod Czerskiem)

PostWysłany: Pią 17:08, 15 Wrz 2006    Temat postu:

Monety w grze czyli pieniądze moim zdaniem są bardzo ważne w świecie Warhammer i daltego totalna rezygnacja albo nie rozbudowywanie wątku ekonomicznego wydaje się być pozbawiona sensu. Przecież ludzi takich jak handlarze albo drobni oszuści jest w starym świecie więcej od druidów magów itp. (wilkołaków też Smile ) a tacy w grze mogli by znależć swoje miejsce na larpie i tacy gracze jak banan mieli by co robić Smile może trochę offtopowo ale jednak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fiolass
Stajenny



Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:40, 16 Wrz 2006    Temat postu:

ja sądze że to cool pomysł
przecierz na bank w takim zajeździe będzie kilku gości ze znaczonymi kartami albo spiłowanymi kosćmi + kieszonkowiec


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Sob 19:25, 16 Wrz 2006    Temat postu:

ano był taki jeden ostatnio Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:13, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Ja też uważam, że warto kiedyś wzmocnić wątki "codzienne" w LARP-ie. Magia i potwory to jedna sprawa, ale większość ludzi ma bardziej przyziemne cele niż powiększanie swej mocy czy walka z Chaosem. Nie wiem, jak widzicie to Wy, organizatorzy, ale możnaby położyć na następnym Zajeździe duży nacisk właśnie na codzienne życie ludzi żyjących w okolicach zajazdu "Braterskiego". I wykorzystać do tego wątek ekonomiczny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Nie 19:25, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Wydaje mi sie ze dyskusja sie troche zapedzila w strone rozmowy o czyms co nie zostalo powiedziane Smile
Jak juz Skejwen wspomnial na Zajezdzie bedzie system monetarny rodem z Warhammera odwzorowywany mniej lub bardziej symbolicznie ale bez problemu do zczajenia Smile
Jesli chodzi o dlawienie watku ekonomicznego w zarodku to to nie jest tak. Wychodzimy z zalozenia ze wprowadzajac watek ekonomiczny dajemy ludziom mozliwosc rozbudowania tego watku. Jesli ktos wpadnie na pomysl stworzenia postaci handlarza to bedzie mial mozliwosc pohandlowania i nikt mu nie bedzie bronil. Jesli ktos bedzie chcial zostac rzeczonym kanciarzem karczemnym i wszystkich robic w konia to przeciez my sie tylko ucieszymy bo to spowoduje ubarwienie gry.
Jednym slowem watek ekonomiczny bedzie na tyle rozwiniety na ile w grze bedzie postaci nim zainteresowanych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Nie 19:26, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Wydaje mi sie ze dyskusja sie troche zapedzila w strone rozmowy o czyms co nie zostalo powiedziane Smile
Jak juz Skejwen wspomnial na Zajezdzie bedzie system monetarny rodem z Warhammera odwzorowywany mniej lub bardziej symbolicznie ale bez problemu do zczajenia Smile
Jesli chodzi o dlawienie watku ekonomicznego w zarodku to to nie jest tak. Wychodzimy z zalozenia ze wprowadzajac watek ekonomiczny dajemy ludziom mozliwosc rozbudowania tego watku. Jesli ktos wpadnie na pomysl stworzenia postaci handlarza to bedzie mial mozliwosc pohandlowania i nikt mu nie bedzie bronil. Jesli ktos bedzie chcial zostac rzeczonym kanciarzem karczemnym i wszystkich robic w konia to przeciez my sie tylko ucieszymy bo to spowoduje ubarwienie gry.
Jednym slowem watek ekonomiczny bedzie na tyle rozwiniety na ile w grze bedzie postaci nim zainteresowanych.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:34, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Zrozumiałem. Popieram takie podejście. Wydaje mi się, że na następnym zajeździe, o ile moja postać nie będzie kontynuowane, "poubarwiam" trochę rozgrywkęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:35, 17 Wrz 2006    Temat postu:

Zrozumiałem. Popieram takie podejście. Wydaje mi się, że na następnym zajeździe, o ile moja postać nie będzie kontynuowana, "poubarwiam" trochę rozgrywkęSmile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Zajazd II - Potęga żywiołów Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin