Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O walce wręcz
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Trzewia Molocha - Bananowe studio
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Śro 20:37, 23 Sie 2006    Temat postu:

wprowadzcie zapasy bez wykręcania rąki i kopniaków takie przepychanie sie z dużą doząostrożności . ale to chodzi o walki typu pojedynki jeden na jeden a nie naparzanki wiecie jak ktoś wyskoczy z tekstem jak do zidana to my go nie z główki a w zap[asy rozumiecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:34, 23 Sie 2006    Temat postu:

Bananie, ćwiczysz aikido, więc miałbyś w takim przypadku dużą przewagę. Byłoby to nieuczciwe względem innych. Ja bym sobie nawet lepiej radził, w końcu mam od Ciebie i większości LARPowiczów wyższy stoipień, ale pomyśl- ktoś umie normalnie wlaczyć i odruchowo pokonuje przeciwnika, a jego postac jest zupełnie do niczego w te klocki. To co, on ma stać jak kołek? Trzeba Ci jednak przynać: ten Twój komentarz był zupełnie nieczytelny.
Reasumując: uważam, że chłopaki dobrze zrobili.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Czw 19:19, 24 Sie 2006    Temat postu:

ale cytując "oczywiście że ma nóż, wszyscy mamy noże . Jest rok 1248 i wszyscy jesteśmy barbarzyńcami"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 22:20, 24 Sie 2006    Temat postu:

Banan, nie rób z jednego dwóch postów, bo jak Cię spotkam, to Ci przyłożę. I tak, widziałem że walczysz uczciwie- z silniejszym przeciwnikiem. No i oczywiście kiedy sensei patrzy to robisz wszytsko zgodnie z zasadami(jak Ci się udaje).
Dziękować Bogu, że masz zwykle niebojowe postaci, bo Ignacy chyba kilka tygodni miał siniaka(bez obrazy)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szczepan
Ochroniarz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:32, 25 Sie 2006    Temat postu:

banan jak wpadnie w amok to wzrok zaweza mu sie do malutkich kropek i nie widzi co robi tylko nawala wszystko do okola ;p a tak serio to ignacy pociety chyba nie zostal, a jeden siniak nikogo nie zabil jeszcze (no chyba ze na glowie) Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Pią 10:58, 25 Sie 2006    Temat postu:

celowałemm niże ale moje ręce to zabójcza broń. i jeszcze raz przepraszam ignacego że akurat wtedy miałem miecz Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Pią 12:29, 25 Sie 2006    Temat postu:

łup... spadł z krzesła . tak no tak, skomentuje póżniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 13:04, 25 Sie 2006    Temat postu:

Oczywiście, czekam na komentarze. Twoja reakcja jest zaskakujaca, więc szczególnie jestem ciekaw Twojego. Takie pomysły przychodzą przecież każdemu do głowy bez przerwy. Jeżeli ten jest wyjątkowo kulawy, to przepraszam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Sob 0:13, 26 Sie 2006    Temat postu:

powiem to tak nigdy nie byłem by cioś było za mias a raczej jeżeli ktoś powie dość to poprostu by puścić ,a jka cie znam to już kolejny twój pomysł z kartami. ja poprostu wyobraziłem sobie dwóch zabijaków strających na przeciwko siebie z mordem w oczach którzy sięgają po karty. jestem bardziej by umiejętności walki zależały od predyspozycji gracza . nie oszukujmy sie to co odróżnia larpa od kostek to właśnie wizualizacja przebiegających wydarzeń . osbiście ,uważma bo zaraz ktoś powieże ja chce zagrać pakerem ale nim nie jestem to co? no mnie osobiście podobał sie system z kartkami jaki spotkałem przed zajazdem u karola i estela. bodajże ufo miał kartyke niebieską taki kartonik który wymiata wszystko powiedział paks pokazał to orgowi i głównemu zainteresowanemu,którego potem na szufelke zmietli. to był dobry system przedewszystkim prosty i czytelny pol pokazaniu kartek przeciwnicy poprostu odegrali udawany pojedynek w którym jeden przegrywa. wystarczy dodać kila kolorów kolory uyzależnic od wartości umiejki a potem poprostu pogodzić sie stym że ktoś jest lepszy i fajnie to odegrać nie ucierpi estetyka bo naprawde można fajnie to odegrać.ani dynamikabo zajmie toz ustalaniem jak to zrobimy najwyżej 2-3 minuty. co ty na takie rozwiązanie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Sob 12:46, 26 Sie 2006    Temat postu:

Shocked Shocked Shocked Shocked
Ty mowisz o Zajezdzie zeszlorocznym?? Ze niby cos takiego tam sie odbylo? Confused Cholera, nie przypominam sobie nic takiego z pokazywaniem niebieskiego kartonika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Sob 12:59, 26 Sie 2006    Temat postu:

nie było to przed zajazde gdy byłem wielmożnym kupcem z czegoś tam . był to mój pierwszy kontakt z wami Embarassed

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 13:40, 26 Sie 2006    Temat postu:

Z tego co zrozumiałem, ty wolisz rozwiązania, w których wszystko wiadomo(swoją drogą u Ciebie też dwóch zakapiorów siega po karty, więc nie wiem, czy ten zarzut ma sens. Swoją drogą do rozróby karty świetnie według mnie pasują). Ja wolę choć minimum losowości, bo to powoduje napięcie i niepewność. Wcale mnie nie bawi, jak wiem, że nikt nie może mi absolutnie nic zrobić. Wtedy przecież nie ma szans na wykonanie czegoś heroicznego przeciw komuś bardzo silnemu.
W Zajeździe wbrew temu, co Ci się wydaje, losowości jest co nie miara, a naturalne zdolności i predyspozycje gracza określają w pewien sposób poziom umiejętności.
Poza tym Twoje rozwiązanie, nawiązujące do rang Koziego i Ufa, ma sens(o ile je zrozumiałem), ale wprowadza odgórne stopniowanie umiejętności. Czyli jest zasadniczo niespójne z mechaniką Zajazdu
To krytyka.

Poza tym jest OK, ale podobnie jak moje, tu nie pasuje.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Sob 23:24, 26 Sie 2006    Temat postu:

khe khenie wiesz ile jest kart o wqspólczynniku równym wymiataczu moi pokazują jedną karte. ograniczy to nieco rozlew krwi moiżna pokonać silniejszego większą grupą nie ma dłużących sie losowań kolor karty zależny jest od umiejętności. heroicznie to może być w d&d, i wskarz mi w którym miejscu to jes nie spójne. krytyka odparta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 23:50, 26 Sie 2006    Temat postu:

Przeczytaj mojego posta. Nie odpowiedziałeś na żaden zarzut w inny sposób niż przez modyfikację swej poprzednio podanej mechaniki. Obrażasz mnie.
Losowania kart nie są dłużące się. Do pozostałych Twoich ataków na mój pomysł ustosunkowałem się w poprzednim poscie, którego wyraźnie nie przeczytałeś, a tylko przejrzałeś pobieżnie. Prawnik, który tak robi przegrywa sprawę.
Nie rozumiem tylko tego o "rozlewie krwi"?
Jeszcze jedno. Mylisz heroic fantasy z prawdziwym bohaterstwem i heroizmem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Nie 0:35, 27 Sie 2006    Temat postu:

powiem to dosadniej nie nie moge bo bym mięsem rzucał. jak mi wyskoczyłeś z blokami na ręke jak każda karta co innego znaczy to wyobraziłem sobie wojne. nie wiem co to jest prawdziwe bohaterstwo nigdy go w życiu nie doświadczyłem może więc mi wytłumaczysz? rozlew krwi jak bedziesz w środku stawki to nie bedziesz fikał jeśli wiesz oco kaman jak jesteś na końcu to poiprostu nie fikasz prawie w cale a jak jesteś na szczyciełanćucha to nie masz potzreba fikać. już jaśniej?
nie modyfikuje mechaniki a poprostu ty nie czytasz dokładnie jeśli chodzi o wstęp z ilością przeciwników to uważam to poprostu za logiczne i wynikajace samo prezez sie . i kropka com


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Trzewia Molocha - Bananowe studio Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 1 z 9

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin