Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

O mechanice
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Trzewia Molocha - Bananowe studio
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Nie 12:12, 20 Sie 2006    Temat postu:

a może mi to ktoś łopatologicznie wyłożyć?
czli lewy sierpowy nie wchodzi w grę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Nie 23:54, 20 Sie 2006    Temat postu:

Nie ma walki wręcz, więc sierpowy odpada, chyba proste? Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Śro 20:33, 23 Sie 2006    Temat postu:

ja nie rozumiem tej cholernej mechaniki czyli powiedzcie co wypada , aco nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 21:40, 23 Sie 2006    Temat postu:

To sobie sprawdź na stronie Zajazdu. Wszystko tam masz. A jak nie rozumiesz, to dzwoń do mnie, bo przestudiowałem dokładnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Nie 21:16, 03 Wrz 2006    Temat postu:

Ponieważ tu można trochę pierdół popisać i nikt się nie przyczepi to zapytam: jaką mechanikę wolicie? taką a la Zajazd czy bardziej 'mechaniczną' (np. kostki, papier-kamień-nożyczki, karty itp.)?

Ja osobiście jestem zwolennikiem mechaniki Zajazdowej, a nawet poszedł bym bardziej w stronę uproszczeń (ogólnie uważam że im mniej mechaniki tym lepiej bo na LARPie psuje ona klimat).

A co Wy sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:08, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Zależy od LARP-a. Zajazd obecnie ma dosyć mechaniki i ona do niego pasuje. Wasz LARP miał dosyć mechaniki, bo więcej nie potrzebował. Mój potrzebuje więcej i więcej jej ma. I tyle. Po to był opis różnych mechanik, żeby pokazać,że muszą być dobrane do gry. Co o tym sądzicie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Pon 13:20, 04 Wrz 2006    Temat postu:

Osobiście niestety pozostane wrogiem mechaniki w LARPach. Wiem że niektóre się bez niej nie obejdą ale zawsze będę za tym aby szukać jak najmniej mechanicznych rozwiązań Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 17:33, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Zgodzę się z tym, co napisałeś, ale nie zawsze prowadzi to do eliminacji mechaniki. Szczególnie na dużych LARPach, a już szczególnie, gdy nie chce się ryzykować walki takiej jak na Zajeździe. Ja na przykład musiałem zrobić walkę inną, bo bronia zajazdowa nie udało mi się oddać specyfiki szermierki kataną. Więc zrobiłem to inaczej. Ale ogólnie OK

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Wto 20:47, 05 Wrz 2006    Temat postu:

bojcie sie dziewczyny bójcie sie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:26, 01 Sty 2007    Temat postu:

Postanowiłem poprzeglądać różne tematy i co jakiś czas komentować wątki, które umarły, często z braku czasu. I trafiłem na ten post Banana, który kiedyś przegapiłem. Pamiętasz Banan może o co Ci chodziło, bo ma się to nijak do tego, co wcześniej zostało napisane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Pon 23:57, 01 Sty 2007    Temat postu:

Zapomniałeś Kuba że BananBOT ma masę błędów? Największym jest to ze nie wie co pisze;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Wto 0:33, 02 Sty 2007    Temat postu:

do twojej mechaniki na larpie naprawde mnie przerażała aprzerobiłem ją całą bo i zaklecia rzucałem i zombie byłem i jeszcze komuś nakopałem ojojoj.Powiem jedno nigdy tego nie zapomne

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Wto 12:35, 02 Sty 2007    Temat postu:

Hmm o tej mechanice ja się akurat nie wypowiem, bo musiałem się zmyć zanim została użyta;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
deailon
Zaufany gość



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:20, 02 Sty 2007    Temat postu:

Ja mam tylko jedno pytanie do Banana- chodzi Ci, że taka zła, czy że skomplikowana, czy że dobra?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Wto 16:50, 02 Sty 2007    Temat postu:

cóż już milcze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Trzewia Molocha - Bananowe studio Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin