LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum LARP "Zajazd" Strona Główna
->
LARPy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
ORKONY i inne
----------------
Pogadanki
Trzewia Molocha - Bananowe studio
LARPy
Dwudniówka 2010
Air Soft Gun
----------------
LARPy z ASG
Strzelanki ASG
Porady
Zajazd
----------------
Ogłoszenia
Najbliższa gra
Świat gry
Mechanika
Forum i strona www
Wrażenia po grze
Zajazd II - Potęga żywiołów
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Kozee
Wysłany: Nie 18:43, 15 Paź 2006
Temat postu:
Jesteśmy gotowi
Tobie też należą się podziękowania że mimo wszystkich przeciwności losu jednak ten LARP się odbył i można się było na nim pobawić
Banan
Wysłany: Śro 0:32, 04 Paź 2006
Temat postu:
ojej i bęc spadł z krzesła
deailon
Wysłany: Pon 16:12, 02 Paź 2006
Temat postu:
Wszystkim. którzy pojawili się na moim LARP-ie serdecznie dziękuję. Mam nadzieję, że bawiliście się dobrze. mimo trudności,jakie wynikły przy organizcji samej imprezy. Jak będę miał więcej czasu zamierzam jeszcze coś zxorgasnizować przed końcem roku kalendarzowego, więc strzeżcie się.
deailon
Wysłany: Czw 12:41, 14 Wrz 2006
Temat postu:
Więc tak będzie:)
Jeszcze raz ankieta, żeby zawsze była na wierzchu(naprawdę proszę już wysyłać)
Ankieta:
Oto kilka pytań, które pozwolą wybrać właściwe dla Was postaci. Mam nadzieję, że będziecie grać takimi bohaterami, jakich sobie wybierzecie. Im szybciej odpowiecie na te pytania, tym większa szansa, że wszystkie Wasze wymagania będą spełnione.
1. Bushi(wojownik), dyplomata czy shugenja(kapłan-mag-mędrzec)?
2. Lew, Skorpion czy Zając?- wybierz dwa(naprawdę, nie potrzeba wyjaśnień, by wybrać)
3. Postać pierwszo czy raczej drugoplanowa?
4. Cele od początku klarowne czy wyjaśniające się z czasem?
5. Czy postać ma mieć jakaś tajemnicę?
6. Konfliktowa czy niekonfliktowa?
7. Co kieruje postacią: pobudki osobiste czy interesy klanu lub honor(bushido)?
Czekam na odpowiedzi, mogą być na mojego maila lub na privie(sposób preferowany)
Kozee
Wysłany: Śro 19:49, 13 Wrz 2006
Temat postu:
Jasne, nie mówię że to musi być koniecznie współczynnik, poprostu przyda się wiedza kto jest kim
deailon
Wysłany: Śro 15:57, 13 Wrz 2006
Temat postu:
To akurat będzie łatwo: postacie z wysokim statusem mają yojimbo i świtę, więc nie trzeba robić tego współczynnikiem.
Poza tym najważniejsze persony zostaną przedstawione na początku LARP-a przez shintoistycznych kapłanów z pobliskiej światyni(duszki)
Kozee
Wysłany: Wto 12:53, 12 Wrz 2006
Temat postu:
To bardzo dobrze, mam jeszcze jedną propozycję co do mechaniki może by wprowadzić "status: albo jakieś inne odzwierciedlenie miejsca zajmowanego przez daną postać w Niebiańskim Porządku? Chodzio o to żeby każdy wiedział kto jest nad a kto pod nim (i żeby było wiadomo do kogo należy się zwracać per -sama)
deailon
Wysłany: Wto 12:48, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Na razie 13-14, ale mam kłopoty z komunikacją z jedną z grup. W piątek będę wiedział więcej. Jeżeli możesz kogoś namówić, to nie krępuj się. Spływają do mnie kolejne ankiety. Listę zamknę najwcześniej, jak przekroczy 22 osoby(w razie czego mam zapas postaci) lub na trzy dnio przed LARP-em.
Na razie mam zrąb głównych frakcji obsadzony.
Kozee
Wysłany: Wto 12:41, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Jeszcze jedno pyanie ile jest osób które już zadeklarowały udział?
deailon
Wysłany: Wto 12:32, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Zależy ilu graczy będzie :p
Chodzi o to, żeby nie było kontrowersji. Coś jak z Waszą rangą.
Walki zgodnej z zasadami punktu piątego będzie raczej mało. Większość grajacych ma postaci godne wyzwania na pojedynek(czarny trójkącik)
Kozee
Wysłany: Wto 12:22, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Hmm sama pustka i ogień? A będą jakieś żurawie?
deailon
Wysłany: Wto 12:16, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Pojedynek może zostać rozegrany jako normalna walka, jesli gracze sobie tego zażyczą, ale co do zasady porównuje się sumę Pustka+Ogień walczących i przegrany ginie.
Shugenja wyznaczają czempionów.
Dyplomaci mogą, jeśli chcą, wyznaczyć czempiona(za jego zgodą).
Wartości Kręgów w czasie gry trudno oszacować, więc zawsze jest ryzyko.
Kozee
Wysłany: Wto 12:02, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Jedno, pojedynek to zwyczajna walka 1vs1 czy ma jakąś odrębną mechanikę?
deailon
Wysłany: Wto 11:58, 12 Wrz 2006
Temat postu:
Kilka słów o mechanice LARP-a L5K, co to sie nie wdrukowały poprzednim razem
Po pierwsze każda postać ma przypisane wartości Pięciu Kręgów i rangę.
Po drugie pod Kregi podpięte są Zdolnosci postaci: pod każdy dwie. Są one oznaczone kolorowymi kartkami: dla zdolności słabszej trójkątnymi, dla silniejszej kwadratowymi. Wiedza co oznacza dana kartka jest powszechna. Jeśli ktoś chce wykorzystać Zdolność, po prostu ją pokazuje.
Po trzecie w razie konieczności wykonania testu jest dyskretna mechanikia.
Po czwarte są trzy profesje postaci: bushi(wojownik), który dobrze walczy, dyplomata, który ma wysokie zdolności społeczne i shugenja, który dysponuje modlitwami i magią
Po czwarte niektóre postaci uczęszczały do elitarnych szkół swcyh Klanów jak Akademia Akodo czy szkoła dyplomatów Bayushi i mają dodatkową Zdolność(określaną jako Technika).
Po piąte mechanika walki polega na wylosowaniu kart Ataku i Obrony w liczbie uzależnionej od rangi. Następnie postacie walczące wykładają po dwie karty: mogą to być Atak i Obrona, dwa Ataki(pełny atak) lub dwie Obrony(pełna obrona). Określone obrony chronią przed określonymi atakami. Na kartach jest sprecyzowane, jak wygląda dany Atak lub Obrona. Teraz należy odegrać tylko scenkę, po czym jeśli atak doszedł, to postać trafiona traci jedną Ranę. Walki są krótkie(większość postaci ma dwie Rany). Są też klimatyyczne, jak wynika z testów.
Po szóste pojedynki idą prościej
Po siódme jest klimatyczna i LARP-owo widowiskowa magia.
Jakieś pytania lub uwagi?
Kozee
Wysłany: Nie 10:41, 10 Wrz 2006
Temat postu:
Wszystkiego najlepszego
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin