Forum LARP LARP "Zajazd"
Witaj w naszych skromnych progach.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiany w mechanice
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Wto 23:46, 01 Sie 2006    Temat postu: Zmiany w mechanice

Hej. Może niektórzy zaczynają wybiegać myślami do Zajazdu i chcąc lepiej się przygotować postanowią zajrzeć na stronę i przypomnieć sobie zasady i mechanikę gry... Nie róbcie tego Smile Przynajmniej na razie, gdyż nastąpi w niej sporo zmian. Może nie rewolucyjnych, ale dawno obiecanych poprawek błędów które wyszły na jaw na ostatnim Zajeździe. Mamy nadzieję, że wszystko będzie tym razem sformułowane nieco jaśniej, a przynajmniej bardziej precyzyjnie.
Z większych zmian to wprowadzimy zasady dla broni strzeleckiej, ogólne zasady magii i zmiany w zasadach walki wręcz. Dojdzie też kilka zmian w umiejętnościach.
Właściwie jest to już napisane, ale mamy problemy z hasłem do serwera ze stroną i jak pisałem w innym wątku jest ona mocno nieaktualna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krótki
Ochroniarz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Drogi

PostWysłany: Pon 15:30, 07 Sie 2006    Temat postu: Armaty, Garłacze

A czy planujecie wprowadzenie broni palnej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Pon 17:14, 07 Sie 2006    Temat postu:

Bron palna wprowadzona Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Wto 15:56, 08 Sie 2006    Temat postu:

Kiedy mniej więcej ma się pojawic poprawiona mechanika??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Śro 10:40, 09 Sie 2006    Temat postu:

Najdalej do piatku bedzie nowa wersja zajazdowej mechaniki, nieco uproszczona. Zreszta sami zobaczycie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Ochroniarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Czw 0:00, 10 Sie 2006    Temat postu:

Miło.

A bliżej LARP - a warto będzie cisnąć ludzi, aby się z tą mechaniką zaznajomili... Pamiętam jak niektórzy czytali opisy umiejek dopiero na LARP - ie i rozdzielali punkty (exemplum: Banan) Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mahtar
Helmut



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zalesie Górne

PostWysłany: Czw 9:26, 10 Sie 2006    Temat postu:

Zmiany w mechanice poszly w kierunku jej uproszczenia z mysla o takich wlasnie sytuacjach. Odeszliszmy od baldurowych klimatow tworzenia postaci i sklonilismy sie bardziej w strone czegos mniej przerywajacego gre i wydluzajacego czas do jej rozpoczecia.
Niebawem wszystko bedzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kozee
Przyjaciel Zajazdu



Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: brać kase na browar?

PostWysłany: Czw 12:21, 10 Sie 2006    Temat postu:

Już nie mogę się doczekać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Pią 22:21, 11 Sie 2006    Temat postu:

Dziś jest piątek, a nowa mechanika pojawiła się na stronie. Smile
Jutro pojawi się krótki wpis o magii, która w całości będzie przedstawiana jedynie magom.

Przypominam, na stronę wchodźcie przez [link widoczny dla zalogowanych] , a nie przez nazwe serwerową, bo serwer nam się coś często zmienia.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Skejwen dnia Wto 21:42, 15 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Wto 11:25, 15 Sie 2006    Temat postu:

jest wtorek banan nie ma co riobic pora rozgryść mechanike by zrobić przepaka a tak na poważ nie to są jakieś problemy z serwerem no cóż . bardzo sie ciesze że nie bedzie umiejek bo to daje większa swobode przy odgrywaniu , a oto właśnie chodzi. miejmy nadzieje że pokonamy trudności.

Link powyżej nie działał bo przecinek się wdarł do niego. Już poprawione, a serwer na który wskazuje działa raczej bez przerw i stabilnie więc powinno być ok.
MOD Skejwen


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba Z.
Gość






PostWysłany: Czw 11:54, 17 Sie 2006    Temat postu:

Bardzo fajny pomysł z klasami postaci i profesjami. Aż chce się grać. Ech.
Stanowczo odradzam łuki z których można strzelać- nawet atrapa może wystrzelić strzałę mogącą okaleczyć albo nawet zabić człowieka. A wtedy organizatorzy LARP-a mogą pójść siedzieć(i to z kilku przepisów na raz, bo chyba nie załatwiliście sobie pozwoleń u starosty i komendanta policji?).
Walka wręcz bez broni jest jakaś nieczytelna dla mnie.
Poza tym wydaje się, że będzie jeszcze ciekawiej niż poprzednio.Smile
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ufo
Ochroniarz



Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Czw 14:46, 17 Sie 2006    Temat postu:

Wydaje mi się, że rzut np. szyszką lub czymś niegroźnym jest ok... Choć moim zdaniem nie da się dobrze odwzorować łuku i sugerowałbym nieposługiwanie się łukiem... Wiadmo, że i tak każdy zrobi jak chce, ale ja osobiscie nie spotkałem się z "dobrym łukiem" w LARP - ach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skejwen
Franz



Dołączył: 31 Lip 2006
Posty: 561
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czersk

PostWysłany: Czw 15:13, 17 Sie 2006    Temat postu:

Rozumiem wasze obawy co do faktycznie strzelających łuków. Pozostawiamy to jedynie jako opcje i będzie ona BARDZO restrykcyjnie sprawdzana, czy aby łuk nie jest za silny, albo strzały zbyt groźne. Jeśli ktoś ma ambicje stworzyć bezpieczny łuk, czy kusze - bardzo dobrze, może znajdzie jakieś nowatorskie rozwiązanie. Domyślnie jednak używamy szyszek i broni strzeleckiej używanej jako rekwizyt.

Co do walki wręcz - to wiem, że jest dziwaczna, jednak podobnie do historycznego zrywania pasków. Jest to mało grywalne, ale też ciężko o coś lepszego. Przypuszczam, że i tak będzie stosowana sporadycznie (na ostatnim Zajeździe nikt nie używał). Jest to z resztą materiał na inny temat.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Pią 12:59, 18 Sie 2006    Temat postu:

dobrze siąde, przeczytam, rozgryze , zrobie przepaka:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan
Banan



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 481
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: adres często zmieniany

PostWysłany: Pią 13:47, 18 Sie 2006    Temat postu:

to dość dobra mechanika ale jest jej dużo no i bedzie trudno jej przestrzegać w ferworze gry troche mniej formalizmu
Bedzie dobrze mam nadzieje i pamietajcie zawołanie tchórzy tylko nie po twarzy:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LARP "Zajazd" Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin